بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

امروزه افراد بسیاری بخصوص جوانان خواهان ایجاد یک فرم زیبا در دندان های خود و سفید کردن آن ها می باشند و بدنبال بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران هستند تا بتوانند نتایج بسیار خوبی را دریافت کنند . برای سفید کردن دندان ها روش های بسیاری ارائه شده است مانند بلیچینگ دندان ، لمینیت دندان ، کامپوزیت دندان و لومینیرز که لازمه دریافت یک نتیجه مطلوب از این روش ها انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب می باشد .

کامپوزیت ونیر

برای دریافت یک نتیجه مطلوب از روش های اصطلاح طرح لبخند علاوه بر انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران باید از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شود تا نتایج خوبی حاصل شود . دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی در لمینیت دندان ، کامپوزیت ونیر و بلیچینگ دارای تجربه بسیار بالایی می باشد و از بهترین برند و با کیفیت ترین مواد استفاده می کنند تا نتایج بسیار مطلوبی و با ماندگاری بالا حاصل شود . در ادامه مطلب در رابطه با این روش ها توضیحاتی داده می شود

لمینیت دندان

لمینیت دندان دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد، با بکار گیری این روش اصلاح طرح لبخند که امروزه بسیار شناخته شده است می توان زیبایی دندان ها را با سفید کردن چندین برابر کرد. انتخاب رنگ بر عهده خود فرد می باشد توصیه می شود در انتخاب رنگ از تجربه دندانپزشک زیبایی خود استفاده نمایید . برای قرار گیری لمینیت ها بروی دندان تراشی داده می شود و قالب تهیه شده در لابراتور با دقت بسیار بالایی در دندان فیکس می شود

کامپوزیت ونیر

روشی که امروزه برای سفید کردن و ایجاد یک فرم زیبا در دندان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است کامپوزیت ونیر است که در یک جلسه و بدون تراش دندان وساخت قالب در لابراتور انجام می گیرد و ماندگاری بسیار بالایی دارد .

بلیچینگ

برای سفید کردن دندان بلیچینگ روش مناسبی می باشد در این روش توسط دندانپزشک زیبایی موادی بروی دندان ها قرار می گیرد که باعث از بین رفتن بدرنگی دندان می شود و دندان ها سفید می شود از مزایای این روش این است که می توان در منزل از این روش استفاده کرد .

نتیجه گیری

هر یک از روش هایی که در قسمت فوق به آن ها اشاره شده روش های بسیار پرطرفداری می باشند که برای اصلاح طرح لبخند امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند لازمه دریافت بهترین نتیجه از هر یک از روش های فوق انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی است .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ