تاثیر ارتودنسی بر زیبایی

تاثیر ارتودنسی بر زیبایی

ارتودنسی در زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار می باشد ، در صورتی که دندان ها نامرتب باشند و در وضعیت مناسب خود قرار نگرفته باشند از زیبایی و جذابیت چهره بسیار کاسته می شود و فرد تمایلی به خندیدن و لبخند زدن ندارد . با توجه به اهمیت زیبایی بر کیفیت زندگی در قرن حاضر در افرادی که دندان ها وضعیت نامناسبی دارند بکارگیری ارتودنسی دندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.ارتودنسی دندان از دو جهت می تواند بر زیبایی و افزایش جذابیت چهره تاثیر بگذارد .

  • اصلاح نامرتبی دندان ها و ایجاد تقارن و زیبایی در یک سوم تحتانی صورت
  • اصلاح طرح لبخند

ارتودنسی دندان

با توجه به این موضوع که یک لبخند زیبا می تواند در افزایش جذابیت چهره و اعتماد بنفس فرد بسیار تاثیر گذار باشد ، انجام ارتودنسی دندان در افرادی که دندان های نامرتبی دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

ارتودنسی دندان می تواند با اصلاح نامرتبی و موقعیت دندان ها و ایجاد یک رابطه مناسب بین بینی ، چانه و لب بهترین چهره زیبا را به شما ارائه دهد .

در برخی از موارد بدلیل ناهنجاری های فکی نیاز به انجام ارتودنسی و جراحی می باشد در این صورت با توجه به سن بیمار اقدامات لازم انجام می گیرد .

در صورتی که در سنین کودکی ناهنجاری های فکی تشخیص داده شود با بکارگیری درمان های تغییر رشد می توان ناهنجاری های فکی را از بین برد . درمان ناهنجاری های فکی و نامرتبی دندان ها در سنین پایین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا با بکارگیری روش های ساده ای می توان در زمان کودکی به راحتی این مشکلات را برطرف کرد در صورتی که درمان این مشکلات در سنین بالا نیاز به جراحی دارد و سپس به مدت شش تا نه ماه پس از جراحی ارتودنسی ادامه می یابد

با بکارگیری درمان های تغییر رشد در سنین کودکی می توان موقعیت فک بالا و پایین و چانه و به دنبال آن کل صورت را تغییر داد و چهره زیبایی را برای کودک در دوران بزرگسالی ایجاد کرد.

آیا با انجام ارتودنسی دندان می توان فرم لب ها را تغییر داد ؟

یکی از سوالات متداولی که متقاضیان ارتودنسی دندان از دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی دندان می پرسند این است که آیا ارتودنسی دندان تاثیری بر فرم لب ها دارد یا خیر ؟

دکتر صدرالدینی در پاسخ به این سوال می فرمایند تاثیر ارتودنسی بر فرم لب ثابت شده می باشد، با ارتودسنی دندان و با یک طرح درمان مناسبی می توان کمی به برجستگی لب ها افزود .

مقالات مرتبط با ارتودنسی

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

چه اشخاصی نباید ارتودنسی انجام دهند ؟

بهترین زمان ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان

فیلم ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان

شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ