متخصص ارتودنسی کودکان

متخصص ارتودنسی کودکان

ارتودنسی دندان در کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، با انجام ارتودنسی در سنین پایین می توان نتایج بسیار خوبی را دریافت کرد . برای انجام ارتودسنی کودکان بهتر است به یک متخصص ارتودنسی دندان مراجعه نمایید تا متخصص دندانپزشکی اطفال ، زیرا متخصص ارتودنسی دندان تجربه و مهارت کافی را در انواع ارتودنسی دندان در اطفال و بزرگسالان دارد ، دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی دندان در ارتودنسی کودکان که گاهی به عنوان ارتودنسی پیشگیری شناخته می شود تجربه بسیار بالایی دارند و درمان های پیشگیری را به صورتی انجام می دهند که در راستای درمان های آینده کودک باشد.

متخصص ارتودنسی کودکان

در برخی از موارد که کودک نیاز به انواع روش های درمانی و کنترل بهتر توسط دندانپزشکی زیبایی دارد به متخصص دندانپزشکی اطفال ارجاع داده می شود تا بتوان با استفاده از انواع روش های درمانی به طور کامل مشکلات کودک را برطرف کرد .

همانطور که گفته شده ارتودنسی در سنین پایین دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد زیرا اگر مشکلات فکی و دندانی در سنین پایین برطرف نشود ممکن است نتوان نتایج دلخواه را در آینده با بکارگیری روش های درمانی دریافت کرد .

ارتودنسی در اطفال

ارتودسنی در اطفال با محدویتی هایی روبرو است ، در اطفال بکارگیری ارتودنسی دندان بسیار کم می باشد . برخی از اطفال از بدو تولد با مشکلی به نام شکاف لب و کام مواجه هستند به گونه ای که قسمتی از لب بالا یا سقف دهان آن ها باز می باشد . تقریبا برای درمان مشکل این کودکان در همان مراحل اولیه نیاز به مشاوره با متخصص ارتودنسی می باشد با جراحی به راحتی می توان شکاف لب و کام را درمان کرد و معمولا جراحی شکاف لب در سال اول تولد و شکاف کام در سال دوم تولد انجام می گیرد . یکی از مشکلات دیگری که ممکن است اطفال با آن مواجه شوند کشیدن زود به هنگام دندان های شیری می باشد .

در صورتی که کودک شما با مشکلات دندانی و فکی مواجه است هر چه سریعتر اقدام به درمان نمایید از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید مشاوره های لازم را از دکتر فرهاد صدرالدینی به عنوان متخصص ارتودنسی اطفال در سه مرکز شمال ، غرب و شرق تهران دریافت نمایید توجه نمایید که در سنین پایین می توان با بکارگیری ارتودنسی دندان نتایج بسیار چشم گیر و مطلوب تری را دریافت نمایید

مقالات مرتبط با ارتودنسی

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

چه اشخاصی نباید ارتودنسی انجام دهند ؟

بهترین زمان ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان

فیلم ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان

شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

 

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ