تفاوت ارتودنسی با لمینت دندان

تفاوت ارتودنسی با لمینت دندان

برخی از افراد با مشکل بهم ریختگی دندان مواجه هستند برای اینکه بتوان این بهم ریختگی را از بین برد و ظاهر مناسبی را در دندان ها ایجاد کرد، باید روش مناسبی را در نظر گرفت ، انتخاب روش مناسب بستگی به میزان آسیب دیدگی و وضعیت قرار گیری دندان ها دارد . همچنین سن فرد می تواند در انتخاب یک روش مناسب برای مرتب کردن دندان ها تاثیر گذار باشد .برای انتخاب یک روش مناسب برای اصلاح وضعیت قرار گیری دندان ها باید به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه نمایید تا مناسب ترین روش بعد از بررسی های لازم با توجه به نحوه قرار گیری دندان های شما در نظر گرفته شود . با استفاده از تمامی این روش ها می توان یک لبخند زیبا را بدست آورد .

تفاوت لمینت با ارتودنسی

تفاوت لمینت با ارتودنسی

برای اصلاح نامرتبی دندان ها روش هایی مختلفی مانند ارتودنسی دندان، لمینیت دندان ، روکش های دندانی ، کامپوزیت ونیر کشیدن و جایگزین کردن دندان با دندان مصنوعی مطرح شده است که دندانپزشک زیبایی با توجه وضعیت قرار گیری دندان ها و مشکلی که وجود دارد بهترین روش را برای شما انتخاب می کند ، ارتودنسی و لمینت دندان دو روشی می باشد که امروز برای مرتب کردن دندان ها و اصلاح وضعیت قرار گیری آن ها مورد استفاده قرار می گیرد . در این مقاله در رابطه با ارتودنسی دندان و لمینت دندان توضیحاتی داده می شود

ارتودنسی دندان

مناسب ترین روش که در هر سنی می توان آن را برای اصلاح وضعیت قرار گیری دندان ها بکار گرفت ارتودنسی دندان می باشد ، در این روش از براکت هایی برای مرتب کردن دندان ها استفاده می شود این برا کت ها می توانند بصورت نامرئی باشند که از نظر زیبایی برای فرد مشکلی را بوجود نیاورد .

ممکن است بعد از ارتودنسی نیاز به لمینت دندان باشد تا با استفاده از این روش بتوان اندازه دندان ها را با یکدیگر یکسان کرد . ایده آل ترین حالت برای اصلاح طرح لبخند و ایجاد یک ظاهر زیبا در دندان ها مرتب کردن دندان ها با استفاده از ارتودنسی و مزون کردن  شکل دندان ها و سفید کردن آن ها با استفاده از لمینت و کامپوزیت ونیر است .

لمینت دندان

برخی از افراد از وضعیت قرارگیری دندان های خود بسیار ناراضی هستند و بدنبال روشی می باشند که در کوتاه ترین زمان یک ظاهر زیبا در دندان های خود ایجاد نمایند . در صورتی می توان از لمینت دندان استفاده کرد که نامرتبی دندان ها بسیار شدید نباشند

نتیجه گیری

ارتودنسی و لمینت دندان در دندانپزشکی برای مشکلات متفاوتی استفاده می شود و متخصص ارتودنسی و دندانپزشک زیبایی مناسب ترین روش را برای شما انتخاب می نمایند .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ