بستن فاصله میان دندان ها

بستن فاصله میان دندان ها

برخی از افراد با مشکل فاصله باز میان دندان ها مواجه هستند و همواره بدنبال روشی برای درمان آن و بستن این فاصله می باشند. دکتر فرشته فرشچی دندانپزشکی زیبایی در رابطه با روش های بستن فاصله باز میان دندان ها توضیحاتی داده اند که در ادامه مطلب به بیان این توضیحات می پردازیم :

بستن فاصله میان ندان ها

بستن فاصله میان ندان ها

سوالی که خیلی در مورد بستن فواصل  بین دندانی و یا همان دیاستم می پرسند این است که:

 

 راه حل بستن فاصله بین  دندان ها چیست ؟

پاسخ این است که  اصولی ترین  روش  برای بستن فواصل بین دندانی  همان درمان ارتودنسی می باشد. برای انجام این کار باید به یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه نمایید تا با استفاده از این روش فاصله مابین دندان های خود را از بین ببرید . بستن فاصله مابین دندان ها با ارتودنسی به مدت زمان بسیاری نیاز دارد، که این امر موجب شده است افرادی که با این مشکل مواجه هستند تمایل به انجام آن نداشته باشند  و می خواهند که در یک مدت زمان کوتاه این فاصله را از بین ببرند و ظاهر زیبایی را در دندان های خود بوجود آورند . بهترین روش برای بستن فواصل میان دندان ها کامپوزیت  است که در یک جلسه این کار صورت می گیرد و علاوه بر بستن فواصل باز میان دندان ها ظاهر زیبایی در دندان ها ایجاد می شود .

 

با استفاده از روش کامپوزیت ، دندان ها  به هیچ عنوان تراشیده نمی شوند به هیچ عنوان  نیازی نیست که کل  دندان ها تحت درمان  ونیر کامپوزیت قرار بگیرند  فقط فاصله  بین دندانی  با کامپوزیت  بسته می شود در یک جلسه  این کار انجام می شود . همرنگ  با خود دندان های فرد این کار صورت می گیرد و به هیچ عنوان  قابل  تشخیص توسط  سایر افراد  نخواهد بود  و زیبایی  فرد را  به طور کامل تامین خواهد کرد و این مشکل  در یک جلسه  برطرف می شود. در صورتی که برای بستن فاصله میان دندان های خود خواهان انجام ارتودنسی یا کامپوزیت هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اطلاعات لازم را از دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی دریافت نمایید

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ