کامپوزیت دندان های جلو

کامپوزیت دندان های جلو

یکی از مواردی که امروزه در حوزه دندانپزشک زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد کامپوزیت دندانهای جلویی می باشد . با استفاده از این روش می توان زیبایی را به دندان ها بازگرداند و بدر رنگی دندان را بطور کامل برطرف کرد . کامپوزیت دندان روکش هایی هستند که بروی دندان با استفاده از لیزر فیکس می شوند، هیچگونه تراشی بروی دندان ها در این روش داده نمی شود .

کامپوزیت ونیر

کاربرد کامپوزیت دندان های جلویی در زیبایی

اولین اقدامی که باید صورت گیرد انتخاب رنگ کامپوزیت دندان می باشد، رنگ کامپوزیت دندان و برندی که انتخاب می کنید در نتیجه کار بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. در انتخاب رنگ مشاوره های لازم را از دندانپزشک زیبایی خود دریافت نمایید، کامپوزیت دندان های جلو با یک رنگ مناسب می تواند در زیبایی دندان ها بسیار تاثیر بگذارد، در برخی از موارد که شکستگی جزئی در دندانهای جلویی مشاهده می شود می توان با استفاده از کامپوزیت این شکستگی را به طور کامل برطرف کرد و فرم زیبایی را در دندان ایجاد کرد .

کامپوزیت های دندان همانند دندان های طبیعی می باشند که می توانند به مرور زمان در صورتی که مراقبت های لازم به خوبی از آن ها انجام نگرفته شده باشد و از مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی بسیار استفاده شده باشد تغییر رنگ دهند ، بنابرین بعد از کامپوزیت مراقبت های بعد از آن باید به خوبی توسط خود فرد انجام گیرد .

نتیجه گیری

بدرنگی دندان های جلویی و زرد شدن آن ها یکی از عواملی می باشد که افراد از لبخند زدن واهمه دارند، همانطور که گفته شد این بدرنگی را می توان با بکارگیری کامپوزیت های دندانی در برند و رنگ های مختلف بدون تراش دندان از بین برد.

شکستگی های دندان های جلویی می تواند تاثیر منفی در زیبایی دندان ها بگذارد و افرادی که با این مشکل مواجه هستند ترجیح می دهند که کمتر لبخند بزنند که شکستگی آن ها مشاهده نشود، با استفاده از کامپوزیت همرنگ دندان می توان این شکستگی را برطرف کرد .

برای اینکه بتوانید از خدمات مخصوص دندانپزشکی به نحو احسن استفاده کنید و بهترین نتایج را بدست آورید در انتخاب دندانپزشک زیبایی خود و کیفیت موادی که مورد استفاده قرار می گیرد دقت بسیاری نمایید.

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ