ماندگاری کامپوزیت ونیر

ماندگاری کامپوزیت ونیر

افرادی که خواهان انجام کامپوزیت ونیر هستند همواره سوالاتی در رابطه با مدت ماندگاری کامپوزیت ها ذهن آن ها را درگیر کرده است ، در مدت ماندگاری کامپوزیت ونیر ها عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد که در ادامه مطلب به بیان توضیحاتی در رابطه با این موارد می پردازیم :

کامپوزیت ونیر

روش کار دندانپزشک زیبایی

در طول عمر کامپوزیت های ونیر و ماندگاری آن ها تجربه و روش کار دندانپزشک زیبایی تاثیر به سزایی دارد. در صورتی که برای انجام کامپوزیت ونیر به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه نمایید که در زمینه کامپوزیت های ونیر تجربه کافی را نداشته باشد و بصورت غیر اصولی و بدون تجربه کامپوزیت را بروی دندان ها بچسباند در ماندگاری کامپوزیت های ونیر تاثیر بسیار منفی می گذارد .

مراقبت های بهداشتی

یکی از مواردی که می تواند در طول عمر کامپوزیت ونیر تاثیر گذار باشد مراقبت های بهداشتی دهانی می باشد، در واقع روش های مراقبتی که برای حفظ دندان بکار گرفته می شود در ماندگاری کامپوزیت های ونیر می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . همانطور که می دانید تجربه و مهارت دندانپزشک زیبایی در گرفتن بهترین نتیجه از کامپوزیت ونیر نقش بسیار مهمی را ایفا می کند اما کامپوزیت های بروی دندان نیاز به مراقبت و رعایت موارد بهداشتی از جانب خود فرد دارد .

کامپوزیت های ونیر همانند دندان ها رنگ پذیر هستند لازم است بعد از خوردن چای و قهوه دندان ها را مسواک بزنید، توجه نمایید که رعایت نکردن بهداشت دهان می تواند به مرور زمان باعث تغییر رنگ کامپوزیت شود و از شفافیت آن بکاهد . تا جایی که ممکن است از خوردن غذاهای سفت خودداری نمایید .

در نتیجه مراقبت های بعد از کامپوزیت ونیر دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . برای دریافت بهترین نتایج از کامپوزیت ونیر و تغییر فرم و تغییر رنگ دندان هایتان دندانپزشک زیبایی را انتخاب نمایید که در این زمینه تجربه بالایی داشته باشد ، ظرافت کار و مهارت بالای دندانپزشک زیبایی در دریافت بهترین نتیجه از کامپوزیت ونیر دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی در زمینه کامپوزیت های ونیر تجربه بالایی دارند، در صورتی که خواستار انجام کامپوزیت ونیر هستید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله کامپوزیت ونیر مراجعه نمایید و از طریق راه های ار تباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر فرشته فرشچی دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لامینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ