تفاوت لمینت با کامپوزیت ونیر

تفاوت لمینت با کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر و لمینت دو روش زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی زیبایی می باشد که به منظور اصلاح طرح لبخند و تصحیح برخی از ناهنجاری های دندانی مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از این دو روش می توان لکه های روی دندان ها ، بدرنگی دندان ، فاصله بین دندان ها، برخی از چرخش های دندانی و دندان های با سایز کوچک را اصلاح نمود و فرم زیبایی را در دندان ها و رنگ آن ها ایجاد کرد . یک لبخند زیبا با دندان هایی مرتب و سفید در زیبایی و جذابیت چهره تاثیرات بسیاری می گذارد هر یک از این دو روش نسبت به یکدیگر مزایا و معایبی دارد ، مواد مورد استفاده در لمینت و کامپوزیت ونیر نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد .

تفاوت لمینت با کامپوزیت ونیر

تفاوت لمینت با کامپوزیت ونیر

نحوه انجام کار در هر دو روش متفاوت است در لمینت نحوه انجام کار بدین صورت می باشد توسط دندانپزشک زیبایی قالبی از دندان ها بعد از تراش های لازم گرفته می شود. مرحله دوم کار به این صورت می باشد که قالب گرفته شده برای ساخت به لابراتور فرستاده می شود و در انتها لمینت سرامیکی که دارای مقاوت بسیار بالا و درخشندگی زیبایی است ساخته می شود و بروی دندان چسبانده می شود و با استفاده از لیزر فیکس می شود .

رنگ و شفافیت لمینت در جلسه مشاوره به درخواست بیمار تعیین می شود ، با استفاده از این روش به طور کامل فرم دندان ها قابل اصلاح است .

نحوه انجام کار در کامپوزیت ونیر بدین گونه می باشد که نیاز به ساخت کامپوزیت در لابراتور نمی باشد و هیچ گونه تراش و خراش خوردگی بروی مینای دندان ایجاد نمی شود و کاپوزیت بروی دندان هایی که تراش نخورده است قرار داده می شود و فرم زیباییی را در دندان ها ایجاد می کند .

به درخواست بیمار رنگ مورد نظر کامپوزیت انتخاب می شود و بروی دندان ها فرم داده می شود ، کامپوزیت در برند و کیفیت های مختلفی می باشد برای دریافت بهترین نتیجه از دندانپزشک زیبایی خود بخواهید که از بالاترین کیفیت و بهترین برند برای شما استفاده نماید .

مزایای کامپوزیت ونیر

  • انجام درمان در یک جلسه و بدون نیاز ساخت در لابراتور
  • تراش نخوردن دندان
  • امکان ترمیم در صورت شکستگی یا تغییر رنگ  با گذشت زمان
  • هزینه کمتر

مزایای لمینت

  • درخشندگی بیشتر
  • ثبات رنگ
  • ماندگاری بالاتر
  • استحکام بیشتر

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ