رنگ بندی کامپوزیت دندانی

رنگ بندی کامپوزیت دندانی

سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان  چه رنگی است ؟ آیا این امکان وجود دارد تا فرد مطابق با سلیقه خود رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب کند ؟ باید گفت برای کامپوزیت دندان انواع رنگ دندان وجود دارد که بهتر است این رنگ متناسب با سایر رنگ های دندان ها انتخاب شود . توصیه می گردد انتخاب این رنگ را بر عهده دندانپزشک خود بگذارید تا بهترین رنگ را متناسب با سایر دندان ها برای شما انتخاب کنند .

رنگ بندی کامپوزیت دندانی

رنگ بندی کامپوزیت دندانی

اگر میخواهید دندان های تراشیده شده یا شکسته را اصلاح کنید، فاصله بین دندانهای ناخوشایند خود را کاهش دهید یا تغییر رنگ را در سطح دندان ها پنهان کنید، کامپوزیت دندان می تواند موثر باشد . کامپوزیت دندان اغلب برای بهبود ظاهر دندان ها و افزایش لبخند شما استفاده می شود. همانطور که  از نام او پیداست ،  در طی کامپوزیت دندان ،مواد کامپوزیتی، پلاستیک یا رزین، به دندان موجود متصل می شود.

فواید کامپوزیت دندان

  • کامپوزیت دندان در رنگ ها و سایه های مختلفی به کار می روند ، و تطبیقی از بهترین رنگ با رنگ طبیعی دندان را ایجاد می کند .
  • کامپوزیت دندان یک فرآیند سریع است که  در کوتاهترین زمان ممکن برای فرد انجام می شود .
  • در طی کامپوزیت دندان ساختار اصلی دندان تغییری پیدا نمی کند
  • کامپوزیت دندان نسبت به سایر روش ها ارزان تر می باشد .
  • لازم به ذکر است که توصیه می شود برای افزایش ماندگاری کامپوزیت دندان ،نیار است تا فرد تا جا ممکن به بهداشت دهان و دندان خود توجه داشته باشد .

 

کامپوزیت دندان محدودیت ندارد و امکان استفاده از آن ها در  دندان های جلو و عقب وجود دارد  و می توان گفت کامپویزیت دندان های جلو جلوه ای بسیار زیبا دارد .

مقاومت کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان مقاومت خوبی  دارد و نیاز نیست تا فرد در هنگام جویدن ،استرس شکستن دندان خود را داشته باشد . در نتیجه می توان گفت کامپوزیت دندان یک انتخاب ایده ال برای افرادی که تمایل دارند با هزینه کمتر دندان های زیبا داشته باشند، می باشد . لازم است تا برای افزاایش ماندگاری و طول عمر کامپوزیت دندان  بهداشت دهان و دندان ها رعایت شود .

مراقبت از کامپوزیت دندان

  • مسواک زدن با خمیر دندان حاوی فلوراید حداقل دو بار در روز
  • بازدید از دندانپزشک به طور منظم
  • داشتن یک رژیم غذایی متعادل
  • استفاده از نخ دندان
  • با رعات نکات ذکر شده می توان طول عمر کامپوزیت دندان را افزایش داد .

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه  ها و انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

22841095-22674654

انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

در یک جامعه بیشتر مردم  تمایل به داشتن دندان های زیبا و سفید  دارند . اما هر چه قدر این رنگ طبیعی تر باشد زیبایی دندان ها بیشتر به چشم می خورد .

در چه مواردی توصیه به انجام کامپوزیت دندان نمی شود ؟

گاهی دندانپزشک زیبایی استفاده از کامپوزیت دندان را به افراد توصیه نمی کند . در مرحله اول قبل از انتخاب روش درمانی و زیبایی دندان ها لازم است تا با دندانپزشک مشورت کنید . دندانپزشک زیبایی متناسب با شرایط و وضعیت بیمار روش درمانی را پیشنهاد می کند . در صورتی که  فرد شرایط زیر را داشته باشد ،کامپوزیت دندان توصیه نمی شود :

دندان های فرد ضعیف باشد

در صورتی که دندان های فرد مقاومت معمول را نداشته باتشد به این معنی که بافت دندان به مقدار قابل توجهی از بین رفته باشد ،کامپوزیت دندان اثری منفی از خود به جای می گذارد .

پوسیدگی و وجود دندان های ناسالم

اگر فرد دندان های خراب و ناسالمی داشته باشده لازم است تا در درجه اول پوسیدگی دندان و خرابی دندان درمان شود و بعد از آن فرد  به فکر روشی برای زیبایی دندان های خود باشد

عادات بد دندانی

گاه فرد بنا بر عادت بد ،دندان های خود را بر هم می فشارد یا دنداون قروچه می کند  ،این ها همگی در دسته عادات بد دندانی قرار دارند که می تواند  تاثیرات بدی را از خود به جای بگذارد . این افراد کاندید خوبی برای کامپوزت دندان نمی باشند  و بهتر است از سایر روش های زیبایی دندان ها استفاده کنند .

بهم ریختگی دندان ها

افرادی که دندان های نامرتبی دارند و به اصلاح بهم ریختگی دندان ها بیش از اندازه به چشم می خورد بهتر است فرد در مرحله دندان با کمک ارتودنسی دندان دندان های خود را مرتب کند و بعد از آن برای زیبا و سفید کردن دندان ها خود اقدام کنند . 

 

 

هزینه کامپوزیت دندان

هزینه ملاک بسیاری از افراد در انتخاب روش درمان است . خوشبختانه کامپوزیت دندان نسبت به سایر روش های زیبایی از هزینه پایین تری بر خوردار است  و بر عکس هزینه کمی که دارد می تواند  تاثیر بسیار خوبی بر زیبایی دندان ها داشته باشد . شما می توانید برای اطلاع از هزینه کامپوزیت دندان با دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی  و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک و متخصص بیماری های دهانی  مشورت کنید .

 

شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی دندان

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

 

پاسخ