موارد کاربرد لومینیرز دندان

موارد کاربرد لومینیرز دندان

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند لومینیرز می باشد ، لومینیرز یک ساختار بسیار نازک شده می باشد که از پرسلین ساخته شده است ، این لایه بسیار ظریف می باشد و بروی دندان ها متصل می شود . این روش درمانی هیچگونه ناراحتی برای بیمار بوجود نمی آورد و یک روش بسیار جدید برای زیبایی دندان ها می باشد . لومینیرز دندان کاربردهای بسیاری دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • اصلاح طرح لبخند
  • از بین بردن فاصله باز میان دندان ها
  • تغییر رنگ دندان های زرد و تیره
  • اصلاح شکستگی های جزئی دندان
موارد کاربرد لومینیرز دندان

موارد کاربرد لومینیرز دندان

تفاوت لومینیرز با لمینیت دندان

در واقع لومینیرز یک روش اصلاح طرح لبخند می باشد افرادی که خواهان اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان های خود هستند متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با این روش ها ندارند و بر این باورند که هر دو روش لمینیت دندان و لومینیز دندان یکسان می باشد .

ممکن است که بعد از لمینیت دندان و لومینیرز حساسیت بوجود آید که زود گذر می باشد، اما این حساسیت در لمینیت دندان کمتر می باشد ، در روش لمینیت دندان به نسبت روش لومینیرز تراش دندان بیشتر می باشد. هزینه لومینیرز به نسبت لمینیت دندان بیشتر می باشد ، در روش لومینیرز دندان بدلیل اینکه دندان ها کم تر  تراش داده می شود بازگشت به حالت اول دندان ممکن می باشد در صورتی که در روش لمینیت دندان این امکان وجود ندارد ، میزان ماندگاری لومینیرز بیشتر از لمینیت دندان می باشد . لومینیرز دندان به نسبت لمینیت دندان ظرافت بیشتری دارد و همچنین استحکام بالایی ، در خشندگی لومینیرز نسبت به سایر روش ها بیشتر می باشد .

نحوه درمان لومینیرز دندان

در دو جلسه درمانی لومینیرز انجام می گیرد بدین گونه که در ابتدا باید از دندان ها توسط دندانپزشک زیبایی قالبی گرفته شود و قالب به لابراتور ارسال گردد.

در مرحله بعد  قالب گرفته شده که از جنس پرسلین می باشد بروی دندان فیکس می شود . در لومینیرز محدودیت هایی وجود دارد و امکان استفاده از این روش اصلاح طرح لبخند در تمامی افراد وجود ندارد، در صورتی که دندان ها به تغییر سایز و فرم نیاز داشته باشد نمیتوان از این روش اصلاح طرح لبخند استفاده کرد .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ