هزینه کامپوزیت ونیر

هزینه کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر که یکی از روش های اصلاح طرح لبخند می باشد امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است با استفاده از این روش می توانید از داشتن دندان های زیبا و منحصر به فرد لذت ببرید، هزینه کامپوزیت ونیر به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال تعداد دندان هایی که نیاز به اصلاح دارد و کیفیت مواد مورد استفاده در این هزینه تاثیر گذار می باشد .

کیفیت مواد مورد استفاده در کامپوزیت ونیر دارای اهمیت بالایی می باشد ، امروزه با پیشرفت علم هر روزه مواد بهتر و با کیفیت تری برای خدمات دندانپزشکی وارد بازار شده است به هیچ عنوان بدلیل هزینه پایین از مواد با کیفیت نامرغوب استفاده نکنید، زیرا نمی توانید نتایج مورد نظر خود را دریافت نمایید و ماندگاری ان بسیار کوتاه مدت می باشد .

عواملی که می تواند در هزینه کامپوزیت ونیر تاثیر گذار باشد :

مواد و تجهیزات

همانطور که گفته شد یک عامل اصلی در تعیین هزینه کامپوزیت ونیر مواد مورد استفاده در این روش می باشد، از طریق را های ارتباطی زیر می توانید مشاوره های لازم را در رابطه با مواد مورد استفاده در کامپوزیت ونیر از دکتر فرشته فرشچی دریافت نمایید .

تخصص دندانپزشک زیبایی

یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه کامپوزیت ونیر تاثیر گذار باشد ؛ سابقه ، تجربه و تخصص دندانپزشک زیبایی می باشد، به هیچ عنوان بدلیل هزینه پایین تر به یک دندانپزشک زیبایی که تخصص کافی را در این زمینه ندارد مراجعه نکنید زیرا دریافت یک نتیجه خوب از کامپوزیت ونیر مستلزم انتخاب یک ندانپزشک زیبایی  با تجربه در این زمینه می باشد.

نتیجه گیری

برای هزینه کامپوزیت ونیر به طور قطعی هزینه مشخصی تعیین نشده است ، همانطور که گفته شد عوامل موثری در تعیین قیمت کامپوزیت ونیر موثر می باشد . مراجعه حضوری برای تعیین کامپوزیت ونیر الزامی می باشد . در رابطه با هزینه کامپوزیت ونیر بهتر است سوالات خود را در جلسه مشاوره قبل از کامپوزیت مطرح کنید و همچنین در رابطه با نتیجه و نوع ماده مورد استفاده مشاوره های لازم را از دندانپزشک زیبایی خود دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ