آیا برای کامپوزیت ونیر دندان تراش داده می شود ؟

سوالات متداول در رابطه با کامپوزیت ونیر

آیا برای کامپوزیت ونیر دندان تراش داده می شود ؟

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با کامپوزیت ونیر از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی پرسیده می شود این است که آیا برای قرار دادن کامپوزیت نیاز است که مینای دندان تراش داده شود یا خیر .

در پاسخ به این سوال دکتر فرشته فرشچی می فرمایند از مزایای مهم کامپوزیت ونیر تراش ندادن دندان می باشد در برخی از موارد در صورت نیاز تراش جزئی داده می شود که مشکلی را بوجود نمی آورد . به همین علت است که کامپوزیت ونیر یک روش برگشت پذیر می باشد و در صورت نیاز می توان کامپوزیت را از روی دندان ها برداشت .

کامپوزیت ونیر

آیا کامپوزیت ونیر را میتوان جایگزین  ارتودنسی دندان کرد؟

بله ، درصورتی که شدت نامرتبی دندان‌ها خفیف تا متوسط باشه و این کار بدون تراش دندان انجام بشود

ماندگاری کامپوزیت ونیر به چه صورت می باشد ؟

در ماندگاری کامپوزیت ونیر عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد که مهمترین آن مراقبت هایی است که توسط خود فرد بعد از اتمام درمان صورت می گیرد . در صورتی که این مراقبت ها به خوبی صورت نگیرد و فرد نکات بهداشتی را رعایت نکند کامپوزیت ونیر درخشندگی اولیه خود را از دست می دهد و تغییر رنگ می دهد . در صورتی که به خوبی مراقبت های لازم توسط فرد انجام گیرد برای مدت های طولانی می توان از زیبایی بوجود آمده در دندان ها با استفاده از کامپوزیت ونیر لذت کافی را برد . در نتیجه ماندگاری کامپوزیت ونیر رابطه مستقیمی با مراقبت هایی دارد که توسط خود فرد انجام می گیرد .

یکی دیگر از عواملی که در مدت ماندگاری کامپوزیت ونیر می تواند تاثیر گذار باشد کیفیت مواد مورد استفاده می باشد در صورتی که از بهترین برند استفاده شود طول دوام  کامپوزیت ونیر طولانی تر می باشد .

در صورتی که خواهان انجام کامپوزیت ونیر هستید و سوالات متداولی ذهن شما را در گیر کرده است از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

هزینه کامپوزیت ونیر به چه صورت می باشد ؟

با توجه به نوع مشکل و تعداد دندان هایی که قرار است تحت درمان قرار گیرد هزینه کامپوزیت ونیر متغیر می باشد برای کسب هزینه دقیق باید بررسی و معاینات لازم صورت گیرد و یک جلسه حضوری برقرار شود .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

 منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ