اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

زیبایی دندان ها و داشتن یک لبخند زیبا اهمیت بسیار فراوانی دارد، امروزه افراد بسیاری خواستار اصلاح طرح لبخند خود می باشند، در حوزه دندانپزشکی زیبایی روش های بسیاری ارائه شده است تا افراد بتوانند با بهره گیری از این روش ها به فرم دلخواه لبخند خود دستیابی پیدا کنند . در این مقاله توضیحاتی در رابطه با روش های اصلاح لبخند داده می شود تا از تمامی روش ها اطلاعات لازم را کسب نمایید .

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

روش های مورد استفاده در اصلاح طرح لبخند

  • لامینیت دندان
  • ایمپلنت دندان
  • ارتودنسی
  • روکش های دندانی

لامینیت دندان

لامینیت دندان درمان سریع و بدون درد می باشد که ظاهر بسیار زیبایی را در دندان ایجاد می نماید . لامینیت دندان به منظور اصلاح نامنظمی ها و رفع بدرنگی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد . در این روش از یک لایه بسیار نازک سرامیکی یا کامپوزیتی استفاده می شود که بروی سطح دندان چسبانده می شود و با استفاده از لیزر فیکس می شود . در واقع لامینیت روکشی می باشد که سطح بیرونی دندان ها را می پوشاند.

ایمپلنت دندان

از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر منفی بسیاری در زیبایی چهره می گذارد، برخی از افراد بدلیل از دست دادن یک یا چند دندان خود از خندیدن واهمه دارند ایمپلنت دندان جایگزین بسیار مناسبی و دائمی برای دندان های از دست رفته می باشد، ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی می باشد که در استخوان فک قرار داده می شود .

روکش های دندانی

با استفاده از روشک های دندانی می توان ایرادهای جزئی دندان مانند ترک های دندانی و فاصله بین دندان ها را برطرف کرد .

ارتودنسی

ارتودنسی برای اصلاح وضعیت قرار گیری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مختلفی مانند ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی لینگوال دارد که متخصص ارتودنسی بعد از بررسی های لازم و نظر بیمار یکی از این نوع ارتدونسی را انتخاب می نماید.

تعداد جلسات لازم برای اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح لبخند روش های مختلفی ارائه شده است که با توجه به نیاز فرد یکی از این روش ها انتخاب می شود هر یک از این روش ها نیاز به تعداد جلسات مختلفی دارد به عنوان مثال اگر برای اصلاح طرح لبخند فرد نیاز به لامینیت داشته باشد نیاز به یک جلسه درمانی می باشد و اگر فرد نیاز به اصلاح وضعیت دندان ها و ارتودنسی داشته باشد نیاز به تعداد جلسات بیشتر و مراجعه بیمار به پزشک دارد . انتخاب یک پزشک متخصص در این زمینه می تواند با بهره گیری از یک روش مناسب بهترین نتایج را برای شما به همراه آورد باید توجه نمایید که دریافت بهترین نتیجه مستلزم انتخاب یک پزشک با تجربه در این زمینه می باشد . دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی در این زمینه مهارت بسیار بالایی دارد در صورتی که خواستار اصلاح طرح لبخند خود هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لامینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ