بهترین زمان انجام ارتودنسی دندان

بهترین زمان انجام ارتودنسی دندان

در رابطه با اینکه مناسب ترین زمان برای انجام ارتودنسی چه زمانی می باشد و یا اینکه بهتر است ارتودنسی دندان قبل از کار زیبایی دندان صورت گیرد یا بعد از آن سوالات متداولی از دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی پرسیده می شود که در این مقاله به این سوال پاسخ داده می شود

 

 

اگر کار زیبایی همراه با ارتودنسی دندان دارید بهتر است که ارتودنسی قبل از انجام کار زیبایی صورت گیرد زیرا با انجام ارتودنسی دندانهای شما مرتب می شود و اگر بعد از آن ارتودنسی صورت گیرد ممکن است آسیبی به دندان وارد شود بنابرین توصیه می شود ارتودنسی قبل از کار زیبایی دندان صورت گیرد .

در مواردی که نیاز به اصلاح جزئی وضعیت قرار گیری دندان ها می باشد بدون ارتودنسی دندان با استفاده از لمینیت دندان یا کامپوزیت ونیر می توان این مشکل را برطرف کرد .

برای اینکه بتوانید نتایج قابل قبولی را از ارتودنسی و کار زیبایی دندان خود دریافت نمایید باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کاری را در این زمینه ها داشته باشد ، از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید مشاوره ها و راهنمایی های لازم را در رابطه با ارتودنسی و کار زیبایی دندان از دکتر فرهاد صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی دریافت نمایید .

لازم به ذکر است هر چه ارتودنسی دندان در سنین پایین تر انجام گیرد می توان نتایج بهتر و قابل قبول تری را در مدت زمان کمتری دریافت کرد . بنابرین در هر زمانی که احساس کردید دندان های شما نامرتب و کج می باشد هر چه سریعتر به متخصص ارتودنسی دندان مراجعه نمایید تا درمان های لازم صورت گیرد به هیچ عنوان نسبت به مرتب کردن دندان های خود بی توجه نباشید با وجود اینکه ارتودنسی در سنین بالا در صورتی که فرد شرایط لازم را داشته باشد امکان پذیر است اما بدلیل اینکه حرکت دندان ها در سنین بالا کمی کند تر است ممکن است ارتودنسی دندان کمی زمان بر تر باشد . امروزه با بکار گیری ارتودنسی نامرئی می توان بدون اینکه دستگاه ارتودنسی بروی دندان جلب توجه کند نارمرتبی های دندانی را برطرف کرد .

مقالات مرتبط با ارتودنسی

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

چه اشخاصی نباید ارتودنسی انجام دهند ؟

بهترین زمان ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان

فیلم ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان

شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

 منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

 

 

پاسخ