روکش سرامیکی دندان

روکش سرامیکی دندان

روکش دندان انواع مختلفی دارد ، هر کدام  از آن ها در شرایط مختلفی استفاده می شوند . روکش سرامیکی دندان  بر روی دندان قرار می گیرد و عملکرد دندان  ها را بهبود می بخشد .

کاربرد روکش سرامیکی دندان

روکش های دندان کاربرد های فراوانی دارد از جمله :

درمواردی که تاج دندان از بین رفته باشد ،دندان ها استحکام خود را از دست می دهند ،با کمک روکش دندان می توانید استحکام و زیبایی دندان ها را ایجاد  کنید .

گاهی ظاهر دندان ها سبب کاهش اعتماد به نفس فرد می گردد ،با استفاده از روکش دندان می توانید دندان های خود را به اندازه ای دلخواه کنید و تمام بد شکلی را از بین ببرید .

گاهی پوسیدگی دندان آنچنان شدید است که با درمان ریشه احتمال از بین رفتن دندان بسیار بالا می رود ، در این موارد دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی در غرب تهران  با استفاده از روکش دندان استحکام دندان ها را بالا می برد .

درنتیجه می توان گفت از روکش سرامیکی دندن می توانیم در جهت ترمیم شکستگی دندان ،پوشش ایمپلنت دندان ،محافظت از دندان و موارد دیگر استفاده کنیم .

روکش-سرامیکی-دندان

روکش های سرامیکی

روکش سرامیکی دندان نسبت به سایر انواع روکش دندان حالتی طبیعی تر دارند و از جنس پرسلن می باشد . یکی از ویژگی های بارزی که نسبت به سایر روکش های دندان دارد نبود فلز در آن می باشد که برای افرادی که به برخی از فلزات آلرژی دارند مفید می باشد .

امکان نصب روکش های سرامیکی تنها در یک جلسه امکان پذیر است ،زیرا به دلیل وجود نداشتن لبه فلزی می توان تنها در یک جلسه ظاهر دندان های خود را زیبا کنید و کمتر کسی متوجه وجود آن ها شود .

قبل از استفاده از روکش های سرامیکی دندانپزشک زیبایی سلامت لثه را بررسی می کند تا میزان موفقیت را افزایش دهد.  به دلیل ساختار روکش های سرامیکی تطابق بالایی با بدن دارند در نتیجه امکان وجود آلرژی و حساسیت را از بین می برد .

لازم به ذکر است که برای افزایش طول عمر دندان ها لازم است تا فرد بعد از نصب روکش دندان به بهداشت دهان و دندان خود توجه داشته باشد .

 

شما می توانید برای اطلاع کامل از تعرفه ها و انجام روکش سرامیکی دندان با دکتر صدرالدینی دندانپزشک زیبایی صحبت کنید . برای مشاوره کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

22841095-22674654

 

ونیرهای دندان

ونیرهای دندان از مواد پراسلینی و یا رزینی تشکیل شده اند. ونیرهای رزین بسیار نازک تر بوده و به هنگام جدا کردن از دندان، آسیب کمتری را به دندان وارد می کنند، اما پراسلین ها مقاومت بیشتری دارند. در واقع، ونیرها مواد بسیار نازکی هستند که با قرار گرفتن بر روی سطح دندان می توانند به فع مشکلات زیر کمک کنند:

  • خرابی و پوسیدگی دندان ها
  • عدم هم تراز بودن دندان ها، به خصوص دندان های جلویی که بیشتر مشخص هستند
  • تغییر رنگ دندان ها
  • فاصله میان دندان ها

جهت قرار دادن ونیر بر روی دندان، دندانپزشک زیبایی ابتدا به معاینه دندان ها می پردازد، و از طریق اسکن و عکس برداری تشخیص می دهد که آیا ونیر در رفع مشکلات دندان های شما موثر می باشد یا خیر. سپس، ضخامت ونیر متناسب با ضخامت مینای دندان، انتخاب می شود، قالبی از دندان ها تهیه می گردد و بعد از اینکه به آزمایشگاه فرستاده می شود، ونیر مناسب دندان شما نیز ساخته خواهد شد. در مرحله پایانی، ونیر بر روی دندان قراد داده می شود، و دندان پزشک ونیرها را تمیز و براق می کند.

مزایای ونیر دندان چیست؟

از جمله مزایای ونیر دندان عبارت است از:

  • ونیرها، ظاهری شبیه دندان دارند.
  • بافت های لثه، ونیرهای پراسلین را بیشتر تحمل می کنند.
  • رنگ ونیرهای پراسلین را می توان انتخاب کرد، به طور مثال، دندان های تیره تر، سفید به نظر می رسند.
  • نیازی به تغییر شکل دندان ها وجود ندارد.

ماندگاری ونیرهای دندان 5 تا 10 سال است. بعد از این مدت، ونیرها باید تعویض شوند. و به مراقبت خاصی نیز نیاز ندارند.

ونیرهای دندان به زیباسازی لبخند شما و سفید و براق شدن دندان های شما، کمک می مکند.

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ