جرم گیری دندان

جرم گیری دندان

برخی از افراد با مشکل جرم روی دندان و رنگ زرد آن مواجه هستند، با جرم گیری دندان به راحتی بدون اینکه عارضه ای بوجود آید می توان جرم گرفته شده بروی دندان ها را برداشت.

مشاهده جرم بروی دندان در افرادی که از نوشیدنی های رنگی ماننده چای و قهوه استفاده می کنند و سیگاری می باشند بیشتر است، با انجام جرم گیری در این افراد می توان در رنگ دندان ها تفاوت چشم گیری را مشاهده کرد .

جرم گیری دندان

جرم گیری دندان

برخی از افراد بر این باورند که جرم گیری باعث بروز برخی از عوارض و حساسیت می شود و به همین علت است که از انجام دادن آن واهمه دارند در صورتی که این یک باور غلط می باشد و بروز حسایت بعد از جرم گیری بدلیل این است که به مرور زمان جرم بروی دندان ها باعث تحلیل لثه و باز شدن بافت های پوشاننده ریشه دندان یا سمان به محیط دندان می شود و بعد از برداشتن جرم های روی دندان ریشه دندان در معرض محیط دهان قرار می گیرد به همین علت است که به آب سرد و گرم حساسیت نشان می دهد . اما قبل از جرم گیری بدلیل اینکه ضخامت قابل توجهی روی سطح دندان و ریشه دندان را گرفته بود حساسیتی وجود نداشت.

در جرم گیری رنگدانه های خارجی روی سطح دندان و جرم های بروی دندان با استفاده از ابزار های مخصوص دندانپزشکی برداشته می شود . جرم گیری تاثیر بروی رنگ خود دندان ندارد بلکه با از بین بردن زردی دندان سطح دندان را تمیز کرده و زبری آن را برطرف می کند و رنگ طبیعی دندان را نشان می دهد .

مزایا و فواید جرم گیری

یکی از مزایای که جرم گیری دارد می توان به کاهش پوسیدگی دندان اشاره کرد، جرم گیری دندان مانع از التهاب لثه و بروز سایر مشکلات دیگر می شود . انجام جرم گیری دندان به صورت دوره ای در افرادی که بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی کنند بسیار توصیه می شود .

هزینه جرم گیری

هزنیه جرم گیری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است :

روش مورد استفاده در درمان

سطح تخصص دندانپزشک زیبایی

تعداد جلسات مورد نیاز

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه جرم گیری دندان ها و هزینه آن می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ