رنگ کامپوزیت دندان

رنگ کامپوزیت دندان

در نتیجه کار رنگ کامپوزیت های دندانی بسیار تاثیر گذار می باشد ، در انتخاب رنگ کامپوزیت دندان باید به راهنمایی های دندانپزشک زیبایی خود بسیار توجه نمایید، زیرا در این زمینه تجربه بسیار فراوانی دارد و می تواند کمک بسیار شایانی نماید توصیه می شود انتخاب رنگ را برعهده دندانپزشک زیبایی خود بگذارید .

رنگ کامپوزیت دندان

رنگ کامپوزیت دندان

امروزه کامپوزیت های دندانی کاربرد بسیار در دندانپزشکی زیبایی دارد این کامپوزیت ها از مواد پلاستیکی همرنگ دندان ساخته شده اند که می توان در رنگ های مختلف مورد استفاده قرار داد . کامپوزیت های دندانی تنوع رنگ بسیاری دارند که با نظر خود فرد و بعد از مشاوره های دندانپزشک زیبایی انتخاب می شوند .
مهمترین نکته ای که در انتخاب رنگ مناسب کامپوزیت دندان باید در نظر گرفت، طبیعی بودن آن می باشد ، البته برخی از افراد تمایل دارند رنگ کامپوزیت را به گونه ای انتخاب نمایند که بسیار بیشتر از دندان های خود سفیدی آن بنظر برسد .
تصمیم نهایی انتخاب رنگ برعده پزشک است اما حتما قبل از انتخاب رنگ مشاوره های لازم را از دندانپزشک زیبایی خود دریافت نمایید .

ماندگاری رنگ کامپوزیت دندان ها

رنگ کامپوزیت دندان ممکن است که به مرور زمانی کمی دچار تغییراتی شود عواملی میتواند در این تغییر رنگ تاثیر گذار باشد مانند مصرف مواد غذایی رنگی ، نوشیدن بیش ار حد چای یا قهوه و مصرف بیش از اندازه نوشابه .

نگرانی در رابطه با تغییر رنگ کامپوزیت های دندان نداشته باشید زیرا با پولیش دندان برطرف می شود ، اما تا جایی که ممکن است از مصرف موادی که باعث تغییر رنگ می شود خودداری نمایید . اما اگر نگرانی در رابطه با ماندگاری و دوام کامپوزیت های دندانی دارید باید بدانید که کامپوزیت ونیر دارای استحکام و ماندگاری بالاتری هستند و می توان نتایج خوبی را از آن دریافت کرد .
کامپوزیت ونیر گزینه بسیار مناسبی برای افرادی می باشند که از رنگ و فرم دندان های خود ناراضی هستند . می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماندگاری رنگ کامپوزیت های دندانی مشاوره های لازم را از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ