سفید کردن دندان

سفید کردن دندان با ژل توسط دندانپزشک (بلیچینگ):

این روش از بهترین روشهای از میان برداشتن زردی و لکه های خارجی دندان است. دندانپزشک با زدن ژل مخصوص سفید کننده روی دندانهای بیمار باعث می شود سطح دندانها سفید شود. امروزه در داروخانه ها کیت های بلیچینگ غیر تجویزی موجود هستند که حتی جدیدترین و موثرترینشان هم توانایی رقابت با بلیچینگ توسط دندانپزشک زیبایی را ندارد و سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی بسیار موثرتر است.

کامپوزیت ونیر

سفید کردن (بلیچینگ) دندان با لیزر

روشی کارآمد و سریع برای درمان زردی دندانهاست . در توضیح این روش باید گفت از لیزر آرگون برای فعال کردن ژل روی دندانها کمک می گیریم. یکی از محتویات ژل پراکسید کاربامید است که پراکسید هیدروژن تولید می کند و سفید می شود. پراکسی هیدروژن دندان ها را سفید می کند. سفید کردن دندان با لیزر روشی مفید است که به ما دندانهای درخشان تحویل می دهد.

باندینگ دندان

باندینگ دندان درمانی کارآمد برای از میان برداشتن لکه های داخلی و خارجی است. در روش باندینگ رزین کامپوزیتی همرنگ دندان روی سطح دندان می زنند که نقص های دندان را مخفی کرده و دندانی سفید مانند مروارید به ما می دهد.

روکش دندان

روکش دندان برای هر فرد جداگانه ساخته می شود و روی آن قرار داده می شود جهت محافظت و پنهان کردن نقص های دندان که روکش تمام سرامیکی همرنگ دندان از کارآمدترین درمانها در حیطه دندانپزشکی زیبایی است. دندان بر اثر وارد شدن صدمه یا ضربه، پوسیدگی و عفونت به شدت تغییر رنگ می دهد که روکش کردن معمولا بهترین راه مخفی کردن این بدرنگی است.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر یک ترکیب خمیری شکل است که با تابش نور سفت خواهد شد. بعد از اینکه سفت شد آنرا پولیش می دهیم تا شکل مناسبی به خود بگیرد و موجب اذیت دیگر دندانها نشود. کامپوزیت ترکیبی از موادی است که در اثر ترکیب ذرات فیلر به مقاومت بالا می رسد.

لمینت دندان

بزرگترین و قابل توجه ترین خصوصیت لمینت های سرامیکی مستحکم بودن آنهاست چرا که در مواقعی که دندان تحت استرس زیادی هستند و یا یکسری مشکلات ظاهری مانند تغییر رنگ زیاد و یا شکستگی و پرشدگی به تعداد بالا دارند و نیازمند تقویت هستند از لمینت سرامیکی بهره می بریم.

لمینیت از سرامیک مخصوص دندانپزشکی ساخته می شود که به صورت پوسته های نازک روی دندان چسبانده می شود و لکه های دندان اعم از خارجی و زردی داخلی دندان را می پوشاند.

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ