مزیت های ارتودنسی

مزیت های ارتودنسی

ارتودنسی و انواع آن  برای رفع نامرتبی های دندان امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این روش درمانی دارای مزایایی می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است :

ارتودنسی

اصلاح نامرتبی دندان ها

مهمترین مزیت ارتودنسی ، اصلاح نامرتبی دندان ها و ظاهر زیبایی است که به همراه می آورد ، اصلاح نامرتبی دندان ها و قرار گرفتن دندان ها در وضعیت مناسب خود در بالا بردن اعتماد بنفس افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

داشتن دندان های زیبا تاثیرات مثبت بسیار زیادی از نظر روانی بروی افراد می گذارد ، همچنین داشتن دندان های مرتب در زندگی شخصی و شغلی افراد می تواند تاثیر مثبت بالایی داشته باشد و یک لبخند زیبا را برای افراد به همراه آورد. بسیاری از افراد بدلیل داشتن دندان های نامرتب از خندیدن پرهیز می کنند واین دندان های نامرتب باعث کاهش اعتماد بنفس آن ها گردیده است . ارتودنسی بدلیل اصلاح نامرتبی دندان ها و ایجاد یک ظاهر زیبا در دندان ها در بین افرادی که از نامرتبی دندان های خود ناراضی می باشند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ارتودنسی و نحوه انجام این کار می توانید به مقاله ارتودنسی دندان مراجعه نمایید .

رعایت راحت تر بهداشت دهان

ارتودنسی علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی را در دندان ها ایجاد می کند، در رعایت بهداشت دهان کمک بسیار شایانی می کند. زمانی که بعد از ارتودنسی دندان ها ردیف شوند راحت تر می توان با مسواک زدن دندان ها را تمیز کرد و از رشد باکتری ها جلوگیری کرد .

افزایش طول عمر دندان ها

یکی از مزیت های ارتودنسی افزایش طول عمر دندان ها می باشد، زیرا بهداشت  دندان های نامرتب کار بسیار دشورای می باشد و در نتیجه پاک سازی این دندان ها دائما و به دقت صورت نمی گیرد که این امر می تواند موجب کاهش طول عمر دندان ها شود. در نتیجه انجام ارتودنسی بستر مناسبی را برای پاکسازی دندان ها فراهم می سازد .

تغییر استخوان های ناحیه فک و صورت

در برخی از افراد اختلالاتی در ناحیه فک و صورت وجود دارد که برای اصلاح این اختلالات درمان با ارتودنسی می تواند گزینه مناسبی باشد، در چنین مواردی ممکن است نیاز به طول مدت درمان بیشتری برای اصلاح استخوان های فک و صورت با ارتودنسی باشد .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لامینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ