سوالات متداول در رابطه با لمینیت دندان

سوالات متداول در رابطه با لمینیت دندان

در رابطه با لمینیت دندان سوالات متداولی از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی پرسیده می شود، در این مقاله این سوالات مطرح می شود تا پاسخ آن را دریافت نمایید .

سوالات متداول در رابطه با لمینیت دندان 

لمینیت دندان آیا درمانی برگشت پذیر می باشد ؟

خیر ، زیرا برای قرار گیری روکش های لمینیت ، دندان کمی تراشیده می شود به همین علت لمینیت دندان روش برگشت پذیری نمی باشد .

با دندان قروچه آیا آسیبی به دندان ها وارد می شود ؟

در صورتی که دندان قروچه دارید حتما قبل از لمینیت کردن دندانپزشک خود را مطلع سازید زیرا آسیب دیدگی لمینیت با دندان قروچه وجود دارد ، در افرادی که بطور غیر عادی این عادت ناپسند را دارند توصیه می شود لمینیت دندان انجام نگیرد

لمینیت کامپوزیتی بهتر است یا سرامیکی ؟

لمینیت های سرامیکی نسبت به لمینیت های کامپوزیتی مقاومت بیشتری دارند ، هر دو نوع این لمینیت ها دارای مزایای بسیاری می باشند و درخشنگی و فرم زیبایی را در دندان ها ایجاد می کنند ، در سرامیکی مینای دندان تراشیده می شود اما در کامپوزیتی مینای دندان تراشیده نمی شود .

بعد از لمینیت دندان چه مراقبت هایی باید صورت گیرد ؟

رعایت نکات بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی بعد از لمینیت کردن دندان ها بر خوردار می باشد ، مصرف غذاهای سفت که نیاز به جویدن طولانی مدت دارد باید به حداقل برسد ، غذاها و نوشیدنی های رنگی باعث تغییر رنگ لمینت می شود به همین علت باید کمتر مصرف شوند .

لمینیت دندان در چه افرادی توصیه نمی شود ؟

رعایت نکات بهداشتی در لمینیت دندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، در افرادی که نسبت به نکات بهداشتی بی توجه می باشند لمینیت دندان توصیه نمی شود، افرادی که عادت ناپسند دندان قروچه دارند کاندیدای مناسبی برای لمینیت دندان نمی باشند .

افرادی که دندان هایشان به شدت پوسیده می باشد و ابتلا به عفونت لثه هستند لمینیت دندان به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا در این افراد لمینیت دندان   باعث خرابی بیشتر دندان ها می شود .

در افرادی که مینای دندان آن ها از بین رفته است به هیچ عنوان لمینیت دندان توصیه نمی شود ، در صورتی که در رابطه با لمینیت دندان سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید مشاوره و راهنمایی های لازم را از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ