فیلم مراحل ارتودنسی

فیلم مراحل ارتودنسی

در این مقاله فیلمی قرار داده می شود تا با مراحل درمان ارتودنسی دندان ثابت آشنا شوید ، به طور خلاصه در این فیلم در رابطه با ارتودنسی ثابت مراحل شروع درمان توضیحاتی داده می شود تا افرادی که دندان های نامرتبی دارند و خواهان انجام ارتودنسی دندان هستند با مشاهده این فیلم اطلاعات لازم را کسب نمایند و با مراحل درمان ارتودنسی آشنا شوند .

 

معمولا مراحل درمان ارتودنسی دندان در انواع مختلف ارتودنسی ها یکسان می باشد، مرحله اول درمان ارتودنسی ویزیت بیمار می باشد در این جلسه از تمامی نظر ات بیمارتحت بررسی قرار می گیرد، و برنامه ریزی های لازم انجام می گیرد طرح درمان کلی به صورت کشیدن و نکشیدن دندان و در صورت خواست بیمار دستور تهیه مدارک داده می‌شود. حتما در این جلسه سوالات خود را مطرح کنید و راهنمایی های لازم را از متخصص ارتودنسی خود دریافت نمایید ، در صورت رضایت بیمار ، درمان ارتودنسی شروع می شود .

اقدامات لازم قبل از ارتودنسی دندان

قبل از شروع درمان ارتودنسی عکس های رادیو گرافی از نیم رخ صورت و رادیوگرافی کامل دندان و فک تحت عنوان OPGتهیه می شود ، دکتر فرهاد صدرالدینی متخصص ارتودنسی دندان تمامی معاینات و بررسی های لازم را قبل از ارتودنسی دندان انجام می دهند. در صورت نیاز، قالب گیری اولیه توسط متخصص ارتودنسی دندان صورت می گیرد . برخی از افرادی که خواهان انجام ارتودنسی دندان هستند می خواهند که از ارتودنسی متحرک استفاده نمایند و دستگاه ارتودنسی ثابت بروی دندان آن ها قرار نگیرد در این صورت قالب گیری انجام شده و جهت ساخت پلاک متحرک ارتودنسی به لابراتوار فرستاده می شود. در صورتی که از ارتودنسی متحرک استفاده شود بعد از ساخت پلاک ارتودنسی متحرک در جلسه بعدی به شما تحویل داده می شود  و درمان شوروع می شود و در صورتی که ارتودنسی ثابت استفاده شود با قرار گیری براکت و سیم بروی دندان ، درمان شروع می شود مراقبت های که توسط خود فرد در طول دوره درمانی ارتودنسی باید انجام گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارتودنسی دندان می توانید به مقاله ارتودنسی دندان مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در رابطه با انواع ارتودنسی دندان دریافت نمایید .

مقالات مرتبط با ارتودنسی

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

چه اشخاصی نباید ارتودنسی انجام دهند ؟

بهترین زمان ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان

فیلم ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان

شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی دندان

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ