مزایای ارتودنسی نامرئی

مزایای ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی به صورت متحرک می باشد و به راحتی می توان از روی دندان برداشت، استفاده از این نوع ارتودنسی در افرادی که دندان های نامرتبی دارند و نمی خواهند از براکت های فلزی استفاده نمایند گزینه بسیار مناسبی می باشد . براکت های ارتودنسی نامرئی از جنس پلاستیک می باشد و بروی دندان قرار داده می شود .

مزایای ارتودنسی نامرئی

مزایای ارتودنسی نامرئی

عملکرد ارتودنسی نامرئی

با استفاده از این نوع ارتودنسی در طی مراحل انجام ارتودنسی دندان ها به تدریج به مرور زمان حرکت می کنند تا در وضعیت مناسبی قرار گیرند و در نهایت کاملا مرتب شوند فشار وارده از براکت های پلاستیکی باعث می شود دندان ها در جای مناسب خود قرار گیرند و ظاهر زیبایی در دندان ها بوجود آید . مراجعه به متخصص ارتودنسی برای بررسی روند بهبودی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد حتما در زمان هایی تعیین شده به متخصص ارتودنسی خود مراجعه نمایید تا در صورت نیاز تغییرات لازم ایجاد شود .

مدت زمان ارتودنسی نامرئی

مدت طول درمان بستگی به میزان نامرتبی دندان و نحوه قرار گیری دندان ها دارد، در ارتودنسی نامرئی در صورتی که مرتب از پلاک ها استفاده شود تاثیر بسیاری در کم تر شدن مدت زمان ارتودنسی دارد .متخصص ارتودنسی با توجه به روند بهبودی  مدت زمان استفاده از براکت های نامرئی را تعیین می کنند در نتیجه مدت زمان استفاده از براکت هایی نامرئی در هر فردی متفاوت می باشد .

مزایا

ارتودنسی نامرئی نسبت به ارتودنسی ثابت مزایایی دارد که در زیر به مزایای این نوع از ارتودنسی اشاره می شود و توضیحاتی در رابطه با آن داده می شود

زیبایی : یکی از مزایایی که ارتودنسی نامرئی نسبت به سایر ارتودنسی ها دارد زیبایی آن می باشد همانطور که گفته شد در این روش از پلاستیک شفاف استفاده می شود که به سختی قابل مشاهده می باشد . نتایج حاصل از ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی هایی که در آن ها از پلاک های فلزی، سیم و کش استفاده می شد یکسان است .

بهداشت بهتر دهان : با استفاده از این نوع ارتودنسی بدلیل اینکه به راحتی می توان پلاک های پلاستیکی را در صورت نیاز از دندان خارج کرد بهداشت دهان بهتر انجام می گیرد .

نتیجه گیری

برای افرادی که دندان هایشان نیاز به اندکی اصلاح دارد ارتودنسی نامرئی گزینه بسیار مناسبی می باشد . در صورتی که خواهان انجام ارتودنسی نامرئی می باشید می توانید مشاوره های لازم را ازدکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی دریافت نمایید .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

ارتودنسی

لمینیت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

کانال تلگرام

پیج اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدرالدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ