انواع لمینیت دندان

انواع لامینیت دندان

لمینیت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نظر خود شخص و دندانپزشک زیبایی انتخاب می شوند، لامینیت پوشش بسیار نازک و ظریف است که بروی دندان ها نصب می شود و ظاهر بهم ریخته و نامرتب دندان ها را اصلاح می نماید ، اگر بهم ریختگی دندان ها شدید باشد بهتر است از ارتودنسی دندان  جهت درمان استفاده نمایید .

لامینیت سرامیکی

جنس لامینیت های سرامیک، از سرامیک می باشد که بسیار مقاوم و درخشان می باشد، برای قرار گیری لامینیت های سرامیکی بروی دندان نیاز به تراشیدن دندان است. این نوع از لامینیت ها در لابراتور تهیه می شوند و سپس بروی دندان ها نصب می شوند .

لامینیت های کامپوزیتی

لامینیت های کامپوزیتی یکی از انواع لامینیت ها می باشد که امروزه با توجه به اهمیت زیبایی دندان های بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . قبل از لامینیت می توانید میزان سفیدی آن را تعیین نمایید در واقع انتخاب رنگ لامینیت بر عهده خود شخص می باشد و دندانپزشک در این زمینه مشاوره های لازم را در اختیار فرد قرار می دهد تا انتخاب مناسبی داشته باشد، لامینیت های کامپوزیتی در یک جلسه و بدون نیازی به تهیه آن در لابراتور بروی دندان ها نصب می شود، لامینیت های کامپوزیتی روشی بسیار ایده آل و سریع برای زیبایی دندان ها می باشد . با استفاده از نوع لامینیت در صورت آسیب دیدگی امکان ترمیم وجود دارد بعنوان مثال اگر لامینیت دچار پریدگی شود می توان آن را ترمیم کرد .

مزایای لامینیت

  • برطرف کردن بدرنگی دندان ها
  • اصلاح نامنظمی
  • برطرف کردن فاصل باز بین دندان ها

البته باید توجه نمایید که انتخاب روش مناسب برای از بین بردن مشکلات ظاهری دندان ها و اصلاح طرح لبخند را بر عهده دنداپزشک زیبایی خود باید قرار دهید تا روش مناسبی را برای شما انتخاب نماید، در برخی از موارد برای اصلاح بهم ریختگی و نامرتبی دندان ها شاید لامینیت دندان روش مناسبی نباشد.

تفاوت روکش با لامینیت در چیست؟

یکی از سوالات متداولی که از دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی پرسیده می شود تفاوت روشک با لامینیت است.

در لمینیت نیاز به تراشیدن دندان می باشد که در این تراشیدن به مینای دندان آسیبی وارد نمی شود، اما روکش های تمام سرامیک نیاز به تراشیدن مینای دندان دارند به همین علت ممکن است به بافت دندان آسیب وارد شود . توصیه می شود برای زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند از روش لامینیت استفاده شود زیرا در این روش به مینای دندان آسیبی وارد نمی شود . افرادی که خواستار اصلاح طرح لبخند خود و لامینیت دندان هستند از طریق راه های ارتباطی زیر می توانند مشاوره های لازم را دریافت نمایند .

اگر شخص دارای دندان های نامرتب و بهم ریخته است ، بهتر است که ابتدا ارتودنسی دندان را انجام دهد تا سطح دندان ها کمتر تراش داده شود .

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

برخی از خدمات دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی 

ارتودنسی

لمینت دندان

کامپوزیت ونیر

اصلاح طرح لبخند

راه ارتباطی

شماره های تماس: 22841095-22674654

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدر الدینی متخصص ارتودنسی و دکتر فرشته فرشچی دندانپزشک زیبایی

پاسخ